Bepalings en voorwaardes

Retourbeleid

  • As jy enige probleem ondervind met 'n produk wat by Little Tokyo SA gekoop is, kontak ons ​​asseblief sodat ons ons bes kan doen om jou by te staan.
  • Enige terugsending moet vooraf met 'n konsultant van Little Tokyo SA bespreek word, en gemagtig word om 'n vinnige en moeitelose proses te verseker.
  • 'n Item word eers as foutief bevestig sodra dit deur Little Tokyo SA terug ontvang is en deur een van ons tegnici getoets is.
  • Al ons produkte dra 'n 12 maande herstel/vervangingswaarborg (tensy anders vermeld) wat enige en alle vervaardigingsdefekte dek (bepalings en voorwaardes geld).
  • Dit beteken as daar 'n kwaliteit/vervaardiger se gebrek is wat veroorsaak dat die toestel onbruikbaar is gedurende die 12 maande na versending vanaf ons pakhuis, sal ons 'n terugsending aanvaar en óf die item herstel, die item vervang met 'n identiese item, óf 'n gelykwaardige item dat jy krediet of 'n terugbetaling aanvaar of aanbied. Indien u kies om nie die item te laat herstel of vervang nie, sal 'n minimum van 15% hanteringsfooi op die transaksie gehef word.
  • Alle teruggestuurde produkte moet gestuur word (op watter manier ook al wat die kliënt pas) saam met die oorspronklike verpakking en alle bykomstighede, relevante papierwerk, tensy anders ooreengekom deur Little Tokyo SA. Gestuurkoste na Little Tokyo SA is vir die kliënt se rekening. Indien die item foutief gevind/bevestig word, sal ons 'n plaasvervanger vir dieselfde of soortgelyke item teen dieselfde koste en/of dieselfde spesifikasie aanbied en dit aan die kliënt laat terugbesorg. As ons om enige rede nie die kliënt van 'n geskikte plaasvervanger kan voorsien nie, sal ons 'n krediet/terugbetaling aanbied (uitgesluit die versendingskoste). Indien gevind word dat 'n teruggestuurde item in 'n goeie toestand en nie foutief is nie, sal die terugsendingkoste aan die kliënt vir die kliënt se rekening wees. As die kliënt kies om nie die item terug te stuur nie en 'n terugbetaling versoek, sal 'n minimum van 15% hanteringsfooiheffing op die transaksie van toepassing wees en die oorspronklike versendingskoste en die terugsendingkoste sal die kliënt se rekening wees.
  • As 'n item aan Little Tokyo SA terugbesorg word en ons vind fisiese skade aan die produk wat deur die gebruiker veroorsaak is, sal dit die waarborg ongeldig maak. Die oopmaak van produkte, bv. om komponente te herstel of te verander, maak die waarborg ongeldig. Om die firmware te flits of nie-goedgekeurde sagteware te gebruik maak die waarborg ongeldig. Indien die waarborgseël/s gebreek word, word dit beskou as daarmee gepeuter en die waarborg sal nietig wees. Geen vervanging of terugbetaling sal van toepassing wees nie en die terugstuurkoste aan die kliënt sal vir die kliënt se rekening wees.
  • Indien die terugstuurkoste nie binne 3 maande betaal word nie, sal Little Tokyo SA die item herstel en die item verkoop om enige koste wat aangegaan is te verhaal.

Bepalings en voorwaardes vir herstelwerk en dienste

  • Afwykings van die huidige bepalings van herstel en dienste sal slegs van toepassing wees indien dit skriftelik deur ons bevestig word.
  • Ons kwotasies vir herstelwerk en dienste word sonder verpligting gemaak en kan dus enige tyd herroep word.
  • Tensy anders ooreengekom, is die kliënt verplig om 'n volledige beskrywing van die defek wat herstel moet word aan ons te verskaf.
  • Ons hersteldienste is gerig op die kundige uitvoering van die herstelwerk. Hulle is beperk tot die gebrek/die manifestasie van die gebrek, wat aan ons beskryf is. Indien ons in die uitvoering van die herstel besef dat die herstelvoorwerp verdere defekte toon wat herstel vereis wat verder gaan as die defekte wat beskryf word en wat die omvang van die hersteldienste sal vergroot, is ons verplig om die kliënt skriftelik in kennis te stel voordat ons hierdie verdere herstelwerk doen dienste.
  • Die omvang van hersteldienste en/of ons verpligting om die kliënt in te lig oor verdere defekte wat herstel moet word, sluit onder geen omstandighede die marge in waarin die herstelvoorwerp geïntegreer is nie.
  • Indien die oorsaak van die defek nie opgespoor kan word ten spyte van deskundige uitvoering van die herstel nie, of indien die herstel nie voltooi kan word nie, aangesien nodige onderdele nie beskikbaar is nie onderskeidelik nie deur ons verskaf kan word nie en/of indien die kliënt weier om die nodige omvang van die herstel, en indien hierdie omstandighede nie erken kon word ten tyde van die sluiting van die herstelkontrak nie, is ons geregtig om die herstel te beëindig en die kliënt is verplig om die koste wat tot dusver opgeloop het, te betaal.
  • Indien item/e via 'n derde party aan ons terugbesorg word, moet die kliënt die herstelvoorwerp behoorlik verpak, veral voorsiening maak vir 'n toepaslike verpakking, soos byvoorbeeld antistatiese toerusting vir elektroniese komponente.
  • Die kliënt reël vir die vervoer na ons en bepaal die draer/die vervoermiddel.
  • Die afgelewerde herstelvoorwerp sal vergesel wees van 'n volledige lys (afleweringsnota) van die onderdele wat aan ons gestuur is vir herstel.
  • Die herstel kan data op datadraers verander of vernietig. Om daardie rede verseker die kliënt dat die data wat op die herstelvoorwerp bestaan, op datadraers gekopieer word en apart gehou word as 'n duplikaat van die bestaande data.
  • Indien die kliënt se databasisse met virus besmet is, is die kliënt verplig om ons daarvan in kennis te stel voordat ons met die herstel begin.
  • Ons ramings van koste met betrekking tot die verwagte koste van die herstel moet vergoed word indien die kliënt die uitvoering van die herstel verwerp.
  • Met die uitsondering van materiaalkoste word die koste van die herstel en die koste vir die skatting van koste bereken op grond van ons jongste onderskeie pryse. Materiaalkoste word gehef volgens die uitgawes wat aangegaan is.
  • Herstelkoste wat in kosteberamings genoem word, is ramings en geen bindende uiteindelike pryse nie. Indien die werklike verwagte herstelkoste die skatting met meer as 10% oorskry, sal die kliënt 'n verdere skatting van koste ontvang sodra die teenstrydigheid herkenbaar word.
  • Betalings sal betaalbaar wees op of voor die afhaal of versending van herstelde item. Ons is geregtig om gedeeltelike bedrae te eis.
  • Indien geen tyd van prestasie skriftelik in ons herstelbevestiging vasgestel is nie, sal ons die herstel binne 14 dae na ons aanvaarding van die herstelbestelling begin. As die herstelwerk in die buiteland uitgevoer moet word, sal ons die item terugstuur na die fabriek en ons sal nie hersteltyd kan bevestig totdat ons bevestiging van die fabriek ontvang het nie.
  • Die termyn van uitvoering van die herstel sal beskou word as nagekom as ons die uitvoering van die herstel binne hierdie termyn begin. Die voltooiing van die herstel hang af van die tipe en omvang van die gebrek, die kliënt se behoorlike samewerking, en die beskikbaarheid/die tyd van aflewering van onderdele asook uiteindelike uitbreidings van die omvang van die hersteldienste. Tensy anders ooreengekom, sal daar geen vaste datum wees vir die voltooiing van die herstel nie.
  • Sou ons nie in staat wees om die herstel heeltemal of gedeeltelik uit te voer om redes wat aan die kliënt toeskryfbaar is nie, veral as die kliënt versuim om sy verpligtinge om saam te werk na te kom, is die kliënt verplig om die koste wat tot dusver opgeloop het, te betaal.
  • Die risiko van die toevallige verlies van of skade aan die herstelvoorwerpe wat aan ons gestuur word, is uitsluitlik op die kliënt. As ons die herstelde voorwerp aan die kliënt terugbesorg, sal hierdie risiko's op hom oorgaan by die versending van die herstelvoorwerpe.
  • Indien geen formele aanvaarding van die herstel tussen die partye ooreengekom is nie, sal die hersteldienste as aanvaar beskou word indien die kliënt ons nie binne 24 uur na voltooiing van die herstel van enige wesenlike defekte ten opsigte van die hersteldienste in kennis stel nie.
  • Die kliënt se verpligting om die herstelvoorwerpe te ondersoek en om onmiddellik by ontvangs 'n klag ten opsigte van 'n defek te maak. Indien die kliënt versuim om ons binne 24 uur na die terugbesorging van die herstelvoorwerp in kennis te stel van die defek, sal die herstel beskou word as behoorlik uitgevoer, tensy die gebrek nie deur die ondersoek ontdek kon word nie. Indien so 'n gebrek later ontdek word, moet die kennisgewing van gebrek gegee word sonder onnodige vertraging by die ontdekking daarvan; anders sal die herstel ook ten opsigte van hierdie gebrek as aanvaar word.
  • Onderdele onderhewig aan slytasie sal nie onder waarborg herstel word nie.
  • Ons is nie aanspreeklik vir die verlies van data en/of die verandering van data, wat nie verlore sou gegaan het in geval van behoorlike databeskerming deur die kliënt nie, selfs al moes die prestasie van ons hersteldienste die oorsaak van die dataverlies gewees het.

Privaatheidsbeleid

By Little Tokyo SA is ons daartoe verbind om jou privaatheid te beskerm. Ons gebruik die inligting wat ons oor jou insamel slegs om verkoopstransaksies en intekeninge te verwerk en om 'n meer persoonlike ervaring te bied. Lees asseblief verder vir meer besonderhede oor ons privaatheidsbeleid

Die inligting wat ons insamel:

Hierdie webwerf versamel inligting oor jou, insluitend jou e-posadres en selfoonnommer. Daarbenewens word inligting wat jy instem om ons te verskaf wanneer jy vir intekeninge registreer, soos jou naam, titel, maatskappyname, adres, telefoonnommer en faksnommer ingesamel en behou.

Watter inligting versamel ons? Hoe gebruik ons ​​dit?

Wanneer jy registreer, moet ons jou naam, e-posadres en selfoonnommer ken. Dit stel ons in staat om jou verkoopstransaksies en jou intekening te verwerk en te vervul.

Wanneer jy 'n bestelling plaas, vra ons jou e-posadres en telefoonnommer.

Ons verpersoonlik jou webwerf-ervaring deur jou inligting te gebruik om jou verkoopstransaksie te voltooi. Ons monitor ook klante se verkeerspatrone en werfgebruik om ons te help om die ontwerp en uitleg van die webwerf te ontwikkel.

Ons kan ook die inligting wat ons insamel gebruik om jou in kennis te stel van belangrike funksionaliteitsveranderinge aan die webwerf en nuwe produkte wat deur Little Tokyo SA verskaf word.

Beheerde derdepartytoegang tot jou inligting

Die persoonlike inligting, wat die eienaar van Tokyo SA insamel, en rekords word duidelik aangedui wanneer jy die inligting in die blaaier of e-pos wat jy aan ons stuur, intik.

Al die kliëntdata wat ons insamel, word teen ongemagtigde toegang beskerm.

As 'n kliënt/gebruiker kan jy inligting wat verband hou met jou Tokyo SA-rekening opdateer of verander deur toegang tot die My Account-afdeling van die webwerf met jou gebruikersnaam en wagwoord te verkry.

Vir ander vrae wat verband hou met die opdatering of verandering van jou rekeninginligting, stuur asseblief e-pos aan 

Die persoonlike inligting, wat die eienaar van Little Tokyo SA insamel, en rekords word duidelik aangedui wanneer jy die inligting in die blaaier of e-pos wat jy aan ons stuur intik.

Al die kliëntdata wat ons insamel, word teen ongemagtigde toegang beskerm.

As 'n kliënt/gebruiker kan jy inligting wat verband hou met jou Little Tokyo SA-rekening opdateer of verander deur toegang tot die My Account-afdeling van die webwerf met jou gebruikersnaam en wagwoord te verkry.

Vir ander vrae wat verband hou met die opdatering of verandering van jou rekeninginligting, stuur asseblief e-pos na support@littletokyo.co.za

Deur Little Tokyo SA te gebruik, stem jy in tot die versameling en gebruik van hierdie inligting deur die eienaar van Little Tokyo SA

Kontak Vorm